gratismarkedsplads.dk
Velkommen, Gæst
  • Tilmelding
  • Log ind
  • Ønskeliste
Tilmelding Log ind
  • Alle kategorier
  • Camping
  • Biltilbehør
  • Boliger
  • Have og byg
  • Til boligen
  • Til børn
  • Tøj og mode
  • Sport og fritid
  • Både
  • Cykler
  • Hobby
  • Computer og spillekonsoller
  • Mobil og telefoni
  • Dyr
  • Billede og lyd
  • Musikinstrumenter
  • Motorcykler og tilbehør
  • Scootere og knallerter
  • Diverse
  • Erhverv
  • Job
  • Ferie
  • Billetter
  • Bøger og blade
Vælg Kategori
Plaats advertentie
gratismarkedsplads.dk
  • Velkommen, Gæst
  • Hjem
  • Køb
  • Sælg
  • Ønskeliste
  • Tilmelding / Log ind
  1. Hjem
  2. Tøj og mode
  3. Accessories
  4. Armbåndsure og lommeure
ID: 76959

Herreur, andet mærke

€75,00

Ingen tilbud er offentliggjort.
Ønskeliste
Rapport
  • Sælger

Sælgerinformation

Blue T.
-
Kontakt sælger
Sælgers andre varer
  • Beskrivelse
Beskrivelse

Herreur, andet mærke

Høj kvalitet- Nato nylon, urremme.
Denne helt nye urrem vil give dit ur et elegant og ædelt udseende!

Pris/ 1 stk. !

Bredde: 18mm, 20mm, 22mm.

- farve # 70 ---> 18mm, 20mm, 22mm,
- farve # 71 ---> ..........., 20mm, 22mm,
- farve # 72 ---> ..........., 20mm, 22mm,
- farve # 73 ---> 18mm, 20mm, ............,
- farve # 74 ---> ..........., 20mm, 22mm,
- farve # 75 --> 18mm, 20mm, 22mm.

Urremmen er 29,5 cm lang. Inkl. spænde.
Remmen er nye og ikke brugt.
Uret er ikke til salg :)
Skriv for mere info.


Hvorfor hedder det NATO? Fordi hæren bruger sådanne stropper, fordi det bedre beskytter uret fra at blive tabt end en traditionel rem.

-----------------------------------------------------------------------------
Forsendelse -
- GLS pakkeshop med tracknr - 40 KR.
--------------------------------------------------------------
Jeg pakker godt og du kan regne med mig når vi har handlet. jeg sætter en ære i, at du modtager dine vare i bedste stand. Det er først en god handel når vi begge er tilfredse.
Venlig hilsen


Se mine andre spændende annoncer ..

Mine referencer fra kunden:
" Tak skal du have, det er god service!" Gustav (02.11.2018)
….
" Pakken er hentet og åbnet de ser super fine ud :) tak for go service det nok ikke sidste gang vi handler ;)"
Stephan (25.04.2018)
...
" Hej. Jeg har modtaget uret. Jeg er super tilfreds og virkelig imponeret over din indpakning. Super god handel. Mange tak." Mike (24.08.2017)
...
" Hej. Jeg har idag modtaget uret og låsen og er glad for dem. Hav en god jul. Mvh Jan" (21.12.2017)

Se mine andre spændende annoncer …


Tags;
nato, zaulu, remme, nato remme, strap, gummi rem...


  • Contact Us
  • FAQ
  • Terms & Conditions
  • Privacy Policy