gratismarkedsplads.dk
Velkommen, Gæst
  • Tilmelding
  • Log ind
  • Ønskeliste
Tilmelding Log ind
  • Alle kategorier
  • Camping
  • Biltilbehør
  • Boliger
  • Have og byg
  • Til boligen
  • Til børn
  • Tøj og mode
  • Sport og fritid
  • Både
  • Cykler
  • Hobby
  • Computer og spillekonsoller
  • Mobil og telefoni
  • Dyr
  • Billede og lyd
  • Musikinstrumenter
  • Motorcykler og tilbehør
  • Scootere og knallerter
  • Diverse
  • Erhverv
  • Job
  • Ferie
  • Billetter
  • Bøger og blade
Vælg Kategori
Plaats advertentie
gratismarkedsplads.dk
  • Velkommen, Gæst
  • Hjem
  • Køb
  • Sælg
  • Ønskeliste
  • Tilmelding / Log ind
  1. Hjem
  2. Tøj og mode
  3. Accessories
  4. Smykker
ID: 58622

Ørestikker, forgyldt, Blandet

€35,00

Ingen tilbud er offentliggjort.
Ønskeliste
Rapport
  • Sælger

Sælgerinformation

sandra D.
-
Kontakt sælger
Sælgers andre varer
  • Beskrivelse
Beskrivelse

Ørestikker, forgyldt, Blandet

Ny og ubrugt armbånd..øreringe er til huller i øre og er forgyldt og med kvarts sten. 35kr styk

Af økonomiske årsager vil jeg helst bytte..
Til blyantspidser og blyanter eller dagligvarer/husholdning som f.eks kød,pålæg, pulversauce,saft, affaldsposer,hvid brød, tandtråd, majskiks,etc etc..... Eller ting/legetøj til dreng der snart fylder 6 år. Særlige ønsker er modelervoks, pruttepude, slikhalskæde, alt med nerf,alt med pokemon, alt med fortnite og alt med superhelte..
En meget kort forklaring...
Jeg er enlig mor på førtidspension og uden penge til jul,fødselsdag,tandlæge etc går min økonomi lige i 0 hver mdr. men vi har til det daglige...men..der er kommet en ny sagsbehandler på kommunen som 31.3 skrev i e boks at de 3000kr Per mdr jeg har fået de sidste 4 år i paragraf 100 fra 1.4 ikke længere bliver udbetalt..jeg fik disse penge pga store udgifter til medicin og nutridrikke som er livsvigtige for mig. Min hospitalsafdeling har en sagsbehandler ansat som er igang med at klage men pga corona er alt forsinket på kommunen så det kan vare 3-6 mdr inden jeg igen får de penge. Så jeg er mildt sagt på r....det næste stykke tid...så nu prøver jeg at sælge el bytte ting jeg har fået af søde naboer og folk på facebook som har ryddet op i deres ting her under corona og som har givet dem til mig i stedet for genbrugsbutik så jeg kan se om jeg kan bytte det til noget så jeg kan klare de næste Per måneder..så især tørvarer og andet langtidsholdbart byttes med kyshånd til så der er på lager til min sagsbehandler på hospitalet får ordnet det her med kommunen..undskyld lang tekst..men tror man kommer længst med ærlighed i denne verden...


  • Contact Us
  • FAQ
  • Terms & Conditions
  • Privacy Policy